24SevenOffice är verksamma på den nordiska marknaden och levererar affärssystem till små och medelstora företag via molnbaserade lösningar. Bolaget har varit en av pionjärerna inom molnbaserade affärssystem i Europa. Affärssystemet är modulbaserat, där modulerna tillhandahålls fristående eller paketerade som helhetslösningar. Huvudmålgruppen är redovisningsbyråer och företag från 5 till 500 anställda.

24SevenOffice ERP-system är utvecklat i nära dialog med bolagets kunder och redovisningsbyråer som ställer höga krav på funktionalitet och effektiv hantering av administrativa processer. Fokus har varit på att utveckla funktionalitet för företag med avancerade behov och höga transaktionsvolymer.

I dag innehåller affärssystemet bland annat moduler för redovisning, CRM, fakturering, lager, och logistik, projektstyrning och tidsredovisning, allt integrerat i en lösning.

24SevenOffice har utvecklat nordens första affärssystem med en integrerad AI-motor för redovisning. Med AI Assistant kan ditt bolag dra nytta av algoritmer och lärande som en konkurrensfördel – och automatisera en stor del av den traditionella processen för dokumenthantering och bokföring.

Läs mer om 24SevenOffice